Met een qr code het menu krijgen te zien?

Als alles volgens planning verloopt introduceert The Breda Group van Johanneke van Iwaarden, Guillaume de Beer en Freek van Noortwijk samen met Hidde Vloemans in mei een nieuw concept in de Foodhallen in Amsterdam west.
Vanaf mei kunnen de gasten van de Foodhallen in Amsterdam west niet alleen terecht bij Pita Kebab & Falafel van The Breda Group en Hidde Vloemans maar ook bij The Noodle Shop. Een geheel nieuw concept van de culinair creatieven Johanneke van Iwaarden, Guillaume de Beer, Freek van Noortwijk en Hidde Vloemans.

Noodle bar van de toekomst
De stand van The Noodle Shop belooft iets unieks te worden. Van Iwaarden licht toe: ‘’’We hebben onze inspiratie zowel voor het eten als voor de aankleding laten inspireren de plaats Hongkong. Bij de beleving staat technologie voorop. We willen een sfeer creëren zoals in de film ‘’Blade Runner’’, ook wel de ‘cyber punk style’ genaamd. Het is de noodle bar van de toekomst zeg maar. De setting is futuristisch, met stoommachines en schermen met bijpassende images. Er hangen scanners waarmee mensen met een qr code het menu krijgen te zien. Daarmee werken we ook meteen efficiënter. Maar we raken de gastvrijheid niet kwijt hoor!’’.

Robotisering
Voor Van Iwaarden is de grens van mogelijkheden nog lang niet bereikt. ‘’We kijken dus ook heel erg naar het buitenland, wat daar gebeurt. Wie weet komt er wel een soort robot op tafel, die je bestelling opneemt. In Japan hebben ze al robots die je gezelschap houden, dus de techniek is er! Ook raakten we geïnspireerd tijdens GRIF door Chris Miller van White Rabbit Fund. Daar hoorden we van een robot die poké bowls samenstelt. Maar je kan ook denken aan een wijntapsysteem maar dan één waarmee je contactloos kan betalen. Dat kan in de Foodhallen niet maar wie weet in een andere, toekomstige vestiging van The Noodle Shop.’’

Gratis aanmaken van een QR code - Gratis QR code generator

Een QR code aanmaken op deze website is gratis, ook de aantal scans op deze QR code is ongelimiteerd en gratis. Wij rekenen geen geld voor het maken van een QR code, nu niet en nooit niet. Ook zal de QR code welke u zelf aanmaakt niet verlopen, en wij zullen hier ook geen geld voor vragen. Heeft u specifieke wensen, wilt u een website laten maken, wilt u een dergelijke QR code generator hebben op uw website? Neemt u hiervoor contact op met dWork webdesign in Den haag. Mocht u willen adverteren op deze website, dat kan hier.

Reageren op dit artikel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Wat is een QR code en waar gebruik ik hem voor?

Een QR code is een stukje code visueel gemaakt waardoor je met een scanner (zoals een telefoon) deze kan scannen en de informatie die achter deze code is opgeslagen wordt dan vrij gegeven. Voorbeeld: Je wilt de wij in jouw winkel meer aandacht geven, door het verhaal hierachter vrij te geven. Dat kan door dit uit te typen en met een bordje bij de wij te plaatsen, dit kan anders. Door bijvoorbeeld dit verhaal hier op deze website te plaatsen en de code wordt gegenereerd, de code kan je plaatsen bij de wijn. Men scant deze code en leest dit verder op de telefoon.

Door meer interactie met jouw klanten te creëren, kan je ook een link naar een webshop maken, zo heb je meer invloed op het gedrag van jouw klanten.

QR code maken met logo

wil je een QR code maken met een eigen logo, via deze website maak je je eigen QR code gratis aan, ook met eigen kleuren en met of zonder logo. Via deze website maak je je eigen QR code welke je kunt gebruiken voor drukwerk en reclame.

Waarom een QR code aanmaken?

Een QR code kan dus voor heel veel doeleinden gebruikt worden. Het grote voordeel is dat er een heel klein oppervlak nodig is, terwijl er een grootte hoeveelheid informatie gegeven kan worden. Bovendien is het niet nodig om iets steeds opnieuw te printen of af te drukken wanneer er iets veranderd. Dit kan digitaal aangepast worden en de volgende persoon welke de QR code scant krijgt de nieuwste informatie op zijn of haar telefoon. Dit is natuurlijk een stuk milieuvriendelijker dan steeds opnieuw de nieuwste informatie te moeten printen.

Ook wanneer men een QR code gebruikt bij bijvoorbeeld een advertentie in krant, boek, tijdschrift of zelfs op posters is er minder oppervlakte nodig, wat de advertentie dan ook goedkoper zal maken.

Wanneer een QR code gebruikt wordt in een boek dan kan dit ervoor zorgen dat er meer informatie bij zit, terwijl het aantal pagina’s minder is. Ook weer goed voor het milieu, maar betreft het bijvoorbeeld een schoolboek dan is het ook nog eens een stuk vriendelijker voor de scholieren die voor ieder lesuur een ander boek mee moeten nemen.

Menu